onsdag 1. september 2010

Høst

Høsten står for tur. Man merker så godt at naturen er i endring. Det blir kaldere, mørkere, høstduftene har så vidt begynt å pirre forsiktig i nesen og planter og trær blir til kraftfulle fargespekter. Høsten er en utrolig flott og vakker årstid. Det er etter min mening den av årstidene hvor naturen har flest endringer og er mest spennende.

Jeg fant i dag ut at høstforberedelser var på agendaen. Så jeg tok meg selv fatt ut døren og kost meg ute:) Jeg har da stelt litt i hagen. Plukket bort løv og grener og slike ting. Rakt bort det lille av løv som er falt og pusslet med de stakkars få blomstene jeg har igjen i hagen. Det anbefales at man vasker og oljer inn terrasse møblene føre vinteren. Så det har jeg også gjort i dag:) Tok høytrykk spyleren og fikk dem rene å de var veldig skittne!!! IMAG0041 (2)[28]Ønsker jeg alle er riktig god høstforberedelse:)

  img_46fe1298365b0

  IMAG0093[3]

Monogram 2

Ingen kommentarer: