lørdag 11. september 2010

Nye etiketter

Små prosjekter

Nye etiketter

Igjen har jeg vært på loppis å se hva jeg fant:IMAG0130
En haug med mange forskjellige små glass og krukker. Har lenge vært veldig glad i å lage mat. Og med mat kommer forskjellige krydder og urter. Disse har jeg hatt stående i skapet på kjøkkenet, gjemt inne i en mørk krok og bare tatt opp plass og vært til irritasjon. Tenke tenke… Hmmm… What too do… Jo jeg tar de ut og setter de på hylla. Men da må jeg ha de over i noe annet, for de er ikke dekorative fra butikken akkurat. Men så fikk jeg den ideen her:

1)Kjøp mange forskjellige små og store glass
2)Ta PC-en fatt og design dine egne unike etiketter
3)Skriv navnet på alle krydderene du har på etikettene
4)Print, klipp ut og lim på de nyvaskede flaskene:)(Gjorde det på noen av norgesglassene mine og)

Her er resultatet. Nemlig noe som ble dekorativt og koselig:

IMAG0217  IMAG0276  IMAG0280

Monogram 2

5 kommentarer:

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Dette ble kjempefint Petter, likte etikettene godt. Og glassene du har fått tak i var veldig søte. ♥ Neste lørdag skal jeg på et stort marked på ekeberg, håper jeg finner noen gamle skatter der. Lampen under her ble virkelig vakker, veldig flink er du ! ♥

Tusen takk for bursdagshilsen, veldig koselig ! :)

Lørdagsklem fra Anette

PS: La ut en oppskrift på en knallgod kyllingwok tidligere, bare et lite tips siden du er så glad i å lage mat mener jeg. ;)

Hjertedamas blogg sa...

Hei!!!Jeg fant bloggen din i går, men fikk ikke lagt inn noen kommentar. Befinner meg på Larkollen camping, hvor nettet kan være svært så elendig. Jeg ble nemlig så glad for å oppdage en mann innen blogging av interiør og koz:DDDDDD Jeg bruker mye urter i mat, og har mye av det i hagen. Koselig å se at det finnes flere med de samme interessene for nytelse:DDDDD Nå skal jeg prøve og legge meg inn som følger hos deg, og jeg har allerede lagt deg som link hos meg. Gleder meg til å fortsette å følge deg:DDD Klemz

Janne sa...

Hei hei Petter;)

Aller først tusen takk for kjempe hyggelig kommentar inne hos meg. Fint at du la igjen et spor slik at jeg fant bloggen din. Wow, du har en egen evne til å skape små hvite perler ut av loppefunn:) Å hva er det?? jo det er bra:)

Ønsker deg en fin kveld:)
Klem fra Janne.
PS: Lagt meg til som følger av bloggen din:)

www.jeanettefoto.blogspot.com sa...

Hei Petter!
Tusen takk for herlig kommentar på sjenk-oppussings-innlegget mitt! Godt å høre at vi er flere, hehehe:-) Og så fantastisk å endelig se en mannlig inertiørblogger! Dem er det ikke mange av, så du er rimelig unik:-) Super blogg du også har, jeg legger deg til som følger med en gang. Kjempebra idé med krydderne! Hm, der ble jeg inspirert gitt... Vi skal nemlig pusse opp kjøkkenet snart, så jeg trenger masse inspirasjon og tips. Nå skal jeg kose meg med resten av bloggen din, takk for at du viste meg vei til deg!
Ha en super dag!
Hilsen Jeanette:-)

Anette (Hvit Romantikk) sa...

God kveld Petter ! :)

Tusen takk for kjempekos kommentar. ♥ Nå er jeg veldig spent på denne stolen din, gleder meg til bilder. :)Du har virkelig en evne til å få "puslete" møbler vakre. ♥ Flink til å se potensialet.

Hvordan gikk det på søndag da, ble maten bra ? ;)

Nattaklem fra Anette