fredag 10. desember 2010

Edelgran kan brukes til så mangt


Så Enkelt kan det altså gjøres. Også blir det så dekorativt:) Jeg brukte den trofaste blekkskriveren og skrev ut “god jul” i STORE bokstaver. Brukte akvarellark, siden de er litt tykkere og ruere en vanlig A4ark. Hullet dem og rev dem til for hånd. Så har jeg gått til innkjøp av en “spesiel” blekkpute man for kjøpt på bla ponduro.

Brukte denne til å dekorere kantene og oppå bokstavene for og få det litt rustikke utseende. Her kan man også bruke en lighter ol. også. Tok gjennom litt gammel hyssing og vips fikk jeg en fin dekor over spisebord speilet mitt: ) Hva synes du...?

                             

5 kommentarer:

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Helt nydelig Petter, du er flink ! ♥ Kos å ha deg tilbake. :)

Nattaklem Anette

Henriette sa...

Det var bare RÅLEKKERT!!!!! Så Strax blir min gang prydet med samme pynt! Takk for at du er så flink og kan gi oss så mye inspirasjon og gode ideer.. Kjempe fint <3

Anonym sa...

Først for en utrolig flott blogg du har! Likte utrolig godt hva du hadde gjort med skapet. Jeg driver selv med slik, så det var gøy og se en gutt i bloggverden som driver med dette! Veldig lekker hva du har gjort over speilet! Inspirasjonskilde har du laget. Tusen takk for titten Petter. Jeg kommer innom igjen og igjen!! Hilsen Hilde M

www.jeanettefoto.blogspot.com sa...

Hei Petter!
Gratulerer, du er vinneren av give away'en min!
Send meg en mail med fullt navn og adresse, så kommer BoligDrøm i posten til deg fra neste år!
jeanettefoto@hotmail.com
Ønsker deg en fin 3. søndag i advent.
Hilsen Jeanette:-)

charm design sa...

Tusen takk for hyggelig besøk hos meg.Så koselig med en hane i høne flokken.
Å virkelig kreativ er du jo også......skal sette meg ned å lese bloggen din.
Ønsker deg en super fin uke.